FAQ

Hoeveel bedragen de verzendingskosten?

Bij bestellingen boven de € 100 berekenen wij geen verzendkosten. Daaronder betaalt u voor verzending binnen België € 8.70 per bestelling.

* Verzendkosten voor andere landen kunnen opgevraagd worden op info@cosybaby.be

* Voor meubelen waaronder parken, commodes, kamers e.a. hebben wij geen verzendsysteem. Deze kunnen steeds afgehaald worden in onze winkel of mits aanvaag kunnen wij een leveringskost voor U berekenen.

Ik heb een bestelling gedaan en de betaling uitgevoerd, wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Na ontvangst van Uw betaling krijgt u een betalingsbevestiging doorgestuurd. Van zodra alle goederen beschikbaar zijn worden deze onmiddellijk verstuurd. ( Bij een bestelling waarvan artikelen niet op voorraad zijn krijgt U een mail met de leverngstermijn toegestuurd ).

Heb ik garantie?

Op al uw aankopen zit volledige fabrieksgarantie (mits anders vermeld), het originele kasticket of factuur die wij met uw zending meeleveren is dan ook uw garantiebewijs.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

U kan uiteraard uw bestelling ook afhalen in onze winkel tijdens de openingstijden van de winkel. U kan de gewenste afhaaldatum invullen bij uw bestelling.

 

Kunnen artikelen ook geretourneerd worden?

Indien u de goederen wenst om te ruilen, wordt u verzocht om ons hier schriftelijk van op de hoogte te brengen, en dit binnen de 5 dagen na levering van de goederen (*). Gesoldeerde goederen kunnen niet omgeruild worden.
De aangekochte artikelen kunnen geruild worden binnen een termijn van 14 dagen na levering en dit op voorwaarde dat het product ongebruikt en onbeschadigd is en voorzien is van de originele verpakking en alle originele labels. Indien de goederen gedragen, gewassen, bevuild, berookt, beschadigd of hersteld zijn, worden deze niet omgeruild.
Wij behouden ons het recht tot weigering van ruiling, indien wij vermoeden dat de goederen niet voldoen aan bovenstaande voorwaarden of als de redenen ongegrond zijn.
De kosten en het risico voor het terugzenden of terug brengen van de goederen liggen uitsluitend bij de koper.
Onvoldoende gefrankeerde terugzendingen of niet vooraf gemelde terugzendingen worden niet aanvaard.

Ik heb mijn bestelling ontvangen maar zit niet in de originele doos. Is het wel nieuw?

Sommige artikelen worden bij ons aangeleverd in een overdoos met meerdere stuks, dus moeten wij deze inderdaad verpakken in andere dozen. De producten zijn mits anders vermeld, altijd nieuw en ongebruikt.

Wanneer leg ik best een geboortelijst aan?

Wij stellen een termijn voor van +/- drie maanden voor de vermoedelijke bevallingsdatum. Wanneer je tijdens de zomervakantie gaat bevallen, neem je best een maand extra. Deze termijn laat ons toe om de producten die niet voorradig zijn, te bestellen. Je kunt bovendien vroeger bevallen en de leveringstermijn van sommige artikelen kan soms uitlopen.

 Aanpassen Verwijderen

Hoe lang blijft mijn geboortelijstje uitgestald staan?

Een geboortelijst loopt vanaf het moment dat ze geregistreerd is tot ongeveer twee maanden na de geboorte. De meeste cadeaus worden trouwens de eerste weken gekocht. Na deze periode sluit je, na afspraak, jouw geboortelijst af. Er is geen aankoopverplichting voor de resterende producten van de lijst behalve voor kledingstukken, textiel, promotieartikelen en specifiek voor jouw lijst bestelde goederen (kinderwagens, bedjes, parken en toebehoren, kinderautozitje, …).

nog vragen

Onze dienstverlening houdt niet op bij jouwaankoop.

Heeft U nog vragen? Zit U met een probleem? Wij helpen U graag verder of zoeken samen met U naar een juiste oplossing.

maak een afspraak